مراحل سفارش پروژه
۱ – ثبت سفارش
به منظور سفارش پروژه کافیست فرم سفارش پروژه را به طور کامل و دقیق تکمیل نمایید. تمامی موارد لازم را در توضیحات ذکر باید به صورت دقیق تکمیل شوند چرا که پروژه شما طبق مواردی که در فرم کامل شده اند، انجام خواهد شد.
۲ – واریز پیش پرداخت
پس از بررسی کامل اطلاعات پروژه و برآورد هزینه انجام آن، مبلغ پیش پرداخت محاسبه شده و اطلاعات واریز آن از طریق ایمیل / تلگرام ثبت شده در مرحله ثبت سفارش، به شما اطلاع داده خواهد شد. پس از واریز پیش پرداخت ، پروژه شما در مرحله انجام پروژه قرار می گیرد.
۳ – انجام پروژه
در این مرحله پروژه شما توسط تیم انجام می شود و در صورت طولانی بودن زمان پروژه گزارش هایی از روند پیشرفت آن ارائه خواهد شد.
۴ – تحویل پروژه
پس از تکمیل پروژه، گزارش نهایی و تصاویری از پروژه انجام شده برای شما ارسال خواهد شد و پس از واریز باقیمانده هزینه پروژه، تمامی فایلها برای شما ارسال خواهند شد.
۵ – پشتیبانی پروژه
مدت هفت روز زمان برای پشتیبانی پروژه در نظر گرفته شده است. در صورت نیاز به اصلاح و تغییرات، تیم ما به صورت رایگان اصلاحات را انجام خواهند داد.